duminică, 3 mai 2009

Blonde temptations






In curand mai multe galerii, asa ca fiti pe faza.

5 comentarii:

  1. Schimba modelul! Nu avantajeaza cu nimic. Si inca un sfat, foloseste lumini mai soft.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ummm...
    Nu-mi place tipa absolut deloc.
    N-arata bine.
    Sorry!

    RăspundețiȘtergere
  3. auzi dar tu cum arati?poate esti vreo siliconata.bruneta si cu mult par..inainte sa faci astfel de comentarii uita-te in oglinda poate te va trezi la realitate..plus ca pozele nu sunt pt un catalog de moda..daca asta vrei cauta manechine pe alt site ....

    RăspundețiȘtergere
  4. Ia vezi cu tine!
    Ce te-ai suparat tu!
    Pozele sunt puse aici pentru a fi comentate.
    Daca mi-a placut ceva am spus asta.
    La fel fac si daca nu-mi place ceva. E simplu!
    Nu conteaza pentru ce sunt facute pozele si nici cum arat eu.
    Si nu sunt siliconata, stai linistit/a!
    Ideea este ca-mi pot exprima parerea sincer.
    Nu pot sa mint pe cineva doar ca sa se simta bine!
    Ma rog...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu vreau sa te felicit, e de admirat ce ai facut, exact asa cum ai facut! Felicitari inca o data si la mai bine !

    RăspundețiȘtergere